donderdag 3 mei 2012

Het begin van mijn freubelblog


Sinds half vorig jaar 2011, toen ik hoorde dat ik oma zou worden heb ik de naaimachine weer opgezocht, mijn breipennen en mijn haaknaalden weer opgepakt en ik ben weer aan het borduren!!

Kortom wat ik 30 jaar geleden toen ik in de kleine kindertjes zat, en dagelijks aan freubelen deed ben ik nu in de avonduurtjes weer aan het oppakken.

En ik vind het heerlijk!

Inmiddels ben ik in november 2011 oma geworden van een mooie tweeling, en wel van een jongen en een meisje.

Ondanks dat ik al twee blogs heb, een wandelweblog en mijn hersenspinsels ......ben ik vandaag een aparte blog gestart voor mijn eigengemaakte kunstwerkjes!



Ik ga eens kijken of ik dit blog met leuke dingen kan vullen!

1 opmerking:

  1. Wat een leuke blog heb je gemaakt Annemiek, gefeliciteerd!!
    Daar kwam ik achter via Pinterest......
    Groetjes en veel blogp plezier,
    Hetti

    BeantwoordenVerwijderen