maandag 6 februari 2017

Lappenpop de Eenhoorn

 
 
 
Ik kocht het e-boek Lappenpoppen haken van Sascha ( waar er heel veel van zijn verkocht) en ik was meteen weg van deze leuke lappenpoppen.
 
 Ze zijn allemaal zo leuk om te maken....uiteindelijk maakte ik er vier stuks!
 
 
 
Ik maakte deze eenhoorn voor mijn kleindochter Noor.
 
 

 
Ik kocht het prachtige Scheepjes Stonewashed garen in de gewenste kleuren en ik ging aan de slag.

 
Het lijfje is het simpelst om te maken maar het is wat moeilijk omdat je het idee krijgt dat alles scheef wordt.
 
 
 
 
Armen, benen en de eenhoorn zijn een piece of cake, daarna alles aan elkaar naaien...
 
 


En van Noor moesten de manen allemaal verschillende kleuren krijgen.....



 
Is het geen schatje geworden, Noor was er super blij mee.
 







1 opmerking:

  1. Dat kan ik me voorstellen dat er er blij mee is! Wat een leuke eenhoorn.
    Je bijtringen in het vorige blogje zijn ook al zo leuk Annemiek!! Lekker verder haken :-)))))
    XXX Hetti

    BeantwoordenVerwijderen