maandag 23 november 2015

Karel de Blauwe Kater





Hier is ie dan mijn tweede patroon van Stip en Haak!

In 2013 heb ik ook een patroon van Stip en Haak gehaakt en dat was Neeltje het Nijlpaard van Stip en Haak.
 
Klik  hier naar mijn blogbericht Van Neeltje het Nijlpaard

 


Dus nu Karel de Blauwe Kater, hij is voor mijn jongste kleinzoon Brent.


 

Het begon zo, heerlijk in het zonnetje en onder het genot van een biertje.


 
Eerst haakte ik het lijf, dan het hoofd, de armen en poten, de staart, en tot slot de oren.

 

Dan nog wat versieren met kattenwangen en de kriebelige snorharen.
 
Omdat zijn nekje niet zo mooi was geworden heb ik ook nog maar even een kleurrijke sjaal voor Karel gemaakt! Lekker warm.

 
Gemaakt van katoen met haaknaald 3


Geen opmerkingen:

Een reactie posten