zaterdag 1 februari 2014

Randje per week





Ik heb een tijd getwijfeld om mee te doen aan de borduur SAL van Atelier Soed Idee.

Ik bedacht wat moet ik nou met een rol van 2 meter lang je kunt het niet ophangen en niet inlijsten.....
Natuurlijk had ik het in een boekvorm kunnen maken maar dat vond ik toch wat te ingewikkeld worden.

Ik heb eerst even de kat uit de boom gekeken en gesnuffeld op allerlei blogs en toen ben ik toch enthousiast geworden en linnenband besteld bij Simone van Soed Idee.



Daardoor ben ik wat later begonnen aan mijn nieuw project Randje per Week waar ik wekelijks twee randjes van borduur.



Aan het einde van het 2014 is het af..........en dan kan ik het uitrollen en aan iedereen showen!

Ik borduur met DMC 321 en 311, en ik begin er steeds meer plezier in te krijgen....wat vinden jullie ervan?



7 opmerkingen:

  1. Hartstikke leuk dat je ook mee doet, Annemiek! En je hebt ons al weer bijna ingehaald.
    Je moet eens kijken bij http://borduurcrea.blogspot.nl/; zij heeft de rol ophangen en dat is toch zo leuk!
    Gaaf dat je het jaartal er zo mooi in hebt gezet...
    Nou, ik weet zeker dat je er geen spijt van gaat krijgen dat je toch overstag bent gegaan!

    Fijne zondag, groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk je eigen inbreng in het randje per week ik ga je toevoegen aan de bloggers van het randje per week!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi,ik vind het knap dat borduren,daar heb ik echt twee linkse handen in

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het heel erg leuk!! En mijn zin om terug te borduren wordt er niet minder van :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. echt heel leuk Annemiek, borduren is heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen