maandag 13 januari 2014

gehaakt poppendekentje







Voor mijn lieve kleindochter Noor heb ik dit babydekentje gehaakt.
 
Toen Noor vorig jaar 1 jaar werd kreeg ze van opa en oma een mooie poppenwagen cadeau
 
Haar poppen en knuffels lagen er al die tijd erg bloot en kouwelijk bij en ze was nog net te klein om hier mee te spelen.
 
 
 

 
 
Nu Noor inmiddels 2 jaar is geworden begint ze lekker met haar poppen te spelen

Dus haakte oma Annemiek een pracht van een dekentje voor het grut van Noor
 

 
 
En naaide ik er een lakentje bij



 
 
 
ze is er erg blij mee, de poppen worden netjes toegedekt en ze kruipt er zelf net zo makkelijk bij...
 
 
 
 
Vorig voorjaar had ik voor haar van bloemetjes een ketting gehaakt, met het restant van de bloemetjes daar speelt Noor ontzettend graag mee.
 
 
 
 
Ook de gehaakte onderzetters voor haar moeder gaan regelmatig onder haar kopjes en theepotje en in dit geval onder de koe en het schaap.....
 
Ik geniet van het haken en Noor geniet weer van mijn haaksels ik heb er een trouwe fan bij...
 
 
 

4 opmerkingen:

  1. Schattig meisje is jouw kleindochter. Leuk dat ze een grote fan is van jouw haakwerk. Dankbaar om voor haar te haken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je ziet dat ze er blij mee zijn/gebruikt/mee speelt is het dubbel leuk om er iets voor te maken!!
    Zo kun je je creativiteit lekker uitvieren!!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja..., onderzetters! Daar zijn heel veel kinderen zoet mee.. En zeker zulke leuke onderzetters zijn de moeite waard!
    Ik vind je dekentje erg leuk geworden, moet toch heerlijk zijn om zo bezig te zijn voor de kleine meid...

    grtjs, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor en de gehaakte onderzetters vinden mijn kleinzoontjes ook zo leuk om mee te spelen.

    BeantwoordenVerwijderen