maandag 18 februari 2013

Twee gehaakte hoesjes voor Ikea krukjes

 
 
 
 
 
 
Zoals ik in een van mijn vorige berichten al vertelde zou ik twee andere hoezen voor de Ikea krukjes maken voor mijn kleinkinderen.
 
Uiteindelijk had dochterlief zelf mooie katoen Mississippi van Katia gekocht en haar kleurtjes uitgezocht.
 
Mooie kleuren die verlieverlee een kleurrijk palet vormde onder mijn handen....
 
 
 
Het patroon heb ik van Annemaries haakblog ik haakte in totaal 20 toeren omdat mijn draad wat dunner was. Een elastiek door de laatste toer en zie daar het resultaat.
 

5 opmerkingen:

  1. Oh wauw, prachtig zeg! De kleuren zijn inderdaad heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat komen de kleuren prachtig uit in dit patroon!
    Durven jullie nog wel op de krukjes te zitten?
    Bijna te mooi om te gebruiken...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Das sieht gut aus, gefällt mir.

    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen